wtorek, 9 sierpnia 2011

przedostatni przystanek


to już prawie koniec podróży....
w tej chwili nasze Pudełko powinno być w drodze do Urtiki.
nie macie pojęcia jakie to miłe uczucie czytać wasze komentarze i maile.
a najładniej przygodę podsumowała Artnova24:
"Czuję się jak mała dziewczynka, która znalazła skarb."

a co słychać ostatnio?
co może powstać z takich drobiazgów?
zobaczcie u Guriany:

i jeszcze zerknięcie na to, co Guriana dorzuciła do Pudełka:
Majka nadesłała nam kilka swoich kolaży, przy których pomogło Pudełko:


Michelle się rozkolażowała:



elementy, do szpiegowania:
oraz Miszelkowy wkład:
Mira poczęstowała się następującymi skrawkami:
od siebie dodała:
i drobiażdżki wykorzystane tu i tam:


tutaj niebagatelną rolę w pięknym Pasiakowym żurnalu odegrał Pudełkowy kwiatek:
który został wzięty razem z:
a co koleżanka Pasiak włożyła?:dwie prace Tores:

i to, z czego powstały:
oraz Toresowy przyczynek do Pudełka:
do usłyszenia wkrótce.
nie, nie - nie zapomniałam o niespodziance na finał. ;)

6 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

hmm... brak mi słów... po prostu genialnie!

skrzatka pisze...

A tu moje czternastki do i z pudełka:
http://skrzatka.blogspot.com/2011/08/nie-angielskie-nie-kreolskie-ale-nasze.html

Karmeleiro pisze...

oo, jakie cudowności! wytropiłam dwie rzeczy, które wyjęłam :) Teraz trochę się powakacjuję a po powrocie dokończę, co mam i zamelduję :)) pozdrowienia! Super zabawa!

majka pisze...

z przyjemnością oglądnęłam :)
nie mniejszą przyjemność sprawia mi także dostrzeganie w Waszych kolażach "moich" skrawków :)
Dziękuję za zabawę - choć jeszcze jej nie skończyłam , bo kilka pudełkowych kawałków czeka wciąż na swoją kolej w moim domowym pudełku:) pozdrawiam :)

Martyna pisze...

wierzyć się nie chce, że niedługo koniec. jakieś takie wrażenie miałam, że pudełko będzie wędrować w nieskończoność, do końca świata ;) jeszcze raz dziękuję E., wiesz za co :*

Mila Blaszta pisze...

Moja relacja z pudełkowych odwiedzin:

http://lajthi.blogspot.com/2011/08/pudeko-kolazowe-i-bajki.html